Публікація:
Фактори ціноутворення на підприємстві

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Планета-Прінт"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано фактори ціноутворення, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо цінової стратегії компанії в умовах конкуренції.

Опис

Ключові слова

ціна, витрати, прибуток, стратегія ціноутворення, підприємство, ринок, конкуренти

Бібліографічний опис

Павленко В. В. Фактори ціноутворення на підприємстві / В. В. Павленко, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 172.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced