Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53268
Назва: Фактори ціноутворення на підприємстві
Автори: Павленко, Вікторія Вячеславівна
Ларка, Людмила Сергіївна
Ключові слова: ціна; витрати; прибуток; стратегія ціноутворення; підприємство; ринок; конкуренти
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТОВ "Планета-Прінт"
Бібліографічний опис: Павленко В. В. Фактори ціноутворення на підприємстві / В. В. Павленко, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 172.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано фактори ціноутворення, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо цінової стратегії компанії в умовах конкуренції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53268
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MicroCAD_2021_Pavlenko_Faktory.pdf165,78 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.