Статичне дослідження елементів самоблокувального диференціалу підвищеного тертя з метою збільшення його надійності і експлуатаційних характеристик

Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.15589/znp2021.1(484).3

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Гельветика"

Анотація

Диференціал – це механізм трансмісії автомобіля, що розподіляє підведений до нього крутний момент між вихідними валами і забезпечує їх обертання з різними кутовими швидкостями, що необхідно для маневрування автомобіля.
The differential is a transmission mechanism of the car that distributes the torque supplied to it between the output shafts and provides their rotation with different angular speeds, which is necessary for maneuvering the car.

Опис

Ключові слова

машинобудування, вузлове напруження, статичне переміщення, коефіцієнт запасу міцності, гвинтові канавки, differential, research, reliability, trapezoidal shape, self-locking

Бібліографічний опис

Статичне дослідження елементів самоблокувального диференціалу підвищеного тертя з метою збільшення його надійності і експлуатаційних характеристик / О. О. Островерх [та ін.] // Збірник наукових праць Нац. ун-ту кораблебудування ім. адмірала Макарова / ред. кол.: С. І. Сербін. – Миколаїв : Гельветика, 2021. – № 1 (484). – С. 24-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced