Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія, конкуренція, портрет споживача, спеціалізовані магазини електроніки, сервіс, якість

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung" / Д. В. Райко, Я. В. Вознюк // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 322.