Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53278
Title: Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung"
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Вознюк, Я. В.
Keywords: стратегія; конкуренція; портрет споживача; спеціалізовані магазини електроніки; сервіс; якість
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Райко Д. В. Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung" / Д. В. Райко, Я. В. Вознюк // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 322.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53278
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2019_Raiko_Analiz_ta_pidtrymka.pdf230,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.