Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53292
Title: Визначення поняття інформаційної взаємодії
Authors: Барташ, О. В.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: маркетинг; споживачі; продукти; підприємство; партнер
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Барташ О. В. Визначення поняття інформаційної взаємодії / О. В. Батраш, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 5-6.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53292
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartash_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf137,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.