Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарташ, О. В.uk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-29T10:54:47Z-
dc.date.available2021-06-29T10:54:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБарташ О. В. Визначення поняття інформаційної взаємодії / О. В. Батраш, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 5-6.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53292-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпродуктиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectпартнерuk
dc.titleВизначення поняття інформаційної взаємодіїuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartash_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf137,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.