Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53296
Title: Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства
Authors: Мороз, В. С.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: бюджет; реакції ринку; реклама; особистий продаж
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Мороз В. С. Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства / В. С. Мороз, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 71-72.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53296
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz_Vyznachennia_instrumentiv_2009.pdf136,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.