Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Title: Визначення поняття маркетингових комунікацій
Authors: Завгороднєва, М.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: управління; маркетинг; концепції; маркетинг відносин
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Завгороднєва М. Визначення поняття маркетингових комунікацій / М. Завгороднєва, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 31-33.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavhorodnieva_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf143,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.