Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Название: Визначення поняття маркетингових комунікацій
Авторы: Завгороднєва, М.
Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: управління; маркетинг; концепції; маркетинг відносин
Дата публикации: 2009
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Завгороднєва М. Визначення поняття маркетингових комунікацій / М. Завгороднєва, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 31-33.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zavhorodnieva_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf143,39 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.