Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Назва: Визначення поняття маркетингових комунікацій
Автори: Завгороднєва, М.
Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: управління; маркетинг; концепції; маркетинг відносин
Дата публікації: 2009
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Завгороднєва М. Визначення поняття маркетингових комунікацій / М. Завгороднєва, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 31-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavhorodnieva_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf143,39 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.