Визначення поняття маркетингових комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

управління, маркетинг, концепції, маркетинг відносин

Бібліографічний опис

Завгороднєва М. Визначення поняття маркетингових комунікацій / М. Завгороднєва, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 31-33.