Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавгороднєва, М.uk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-30T08:13:48Z-
dc.date.available2021-06-30T08:13:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗавгороднєва М. Визначення поняття маркетингових комунікацій / М. Завгороднєва, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 31-33.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53305-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконцепціїuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.titleВизначення поняття маркетингових комунікаційuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavhorodnieva_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf143,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.