Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53309
Title: Проблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспекту
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Єгурнова, Дар'я Сергіївна
Keywords: ринкова економіка; продукт; конкурентна пропозиція; покупець; зацікавленість
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Райко Д. В. Проблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспекту / Д. В. Райко, Д. С. Єгурнова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 323.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53309
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2019_Raiko_Problemy_efektyvnosti.pdf230,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.