Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorЄгурнова, Дар'я Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-30T09:17:45Z-
dc.date.available2021-06-30T09:17:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспекту / Д. В. Райко, Д. С. Єгурнова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 323.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53309-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectконкурентна пропозиціяuk
dc.subjectпокупецьuk
dc.subjectзацікавленістьuk
dc.titleПроблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспектуuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2019_Raiko_Problemy_efektyvnosti.pdf230,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.