Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ФОП Глушко О. І.

Анотація

Опис

Ключові слова

первинна інформація, засоби візуалізації, рекламна психологія, цільова аудиторія

Бібліографічний опис

Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.