Публікація:
Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві / Д. В. Райко, В. А. Дорохов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 311.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в