Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314
Название: Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Дорохов, В. А.
Ключевые слова: цільова аудиторія; споживачі; реклама; прямий маркетинг
Дата публикации: 2015
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Райко Д. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві / Д. В. Райко, В. А. Дорохов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 311.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MicroCAD_2015_Raiko_Formuvannia_systemy.pdf259,02 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.