Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314
Назва: Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Дорохов, В. А.
Ключові слова: цільова аудиторія; споживачі; реклама; прямий маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві / Д. В. Райко, В. А. Дорохов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MicroCAD_2015_Raiko_Formuvannia_systemy.pdf259,02 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.