Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorДорохов, В. А.uk
dc.date.accessioned2021-06-30T10:51:37Z-
dc.date.available2021-06-30T10:51:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві / Д. В. Райко, В. А. Дорохов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 311.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53314-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.titleФормування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствіuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2015_Raiko_Formuvannia_systemy.pdf259,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.