Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

цільова аудиторія, споживачі, реклама, прямий маркетинг

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві / Д. В. Райко, В. А. Дорохов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 311.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced