Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Title: Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві
Authors: Дорохов, В. А.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: комунікаційний інструментарій; витрати; конкурентоспроможність; цільова аудиторія
Issue Date: 2015
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Дорохов В. А. Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві / В. А. Дорохов, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 130-131.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dorokhov_Formuvannia_systemy_2015.pdf395,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.