Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Название: Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві
Авторы: Дорохов, В. А.
Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: комунікаційний інструментарій; витрати; конкурентоспроможність; цільова аудиторія
Дата публикации: 2015
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Дорохов В. А. Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві / В. А. Дорохов, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 130-131.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dorokhov_Formuvannia_systemy_2015.pdf395,44 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.