Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Назва: Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві
Автори: Дорохов, В. А.
Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: комунікаційний інструментарій; витрати; конкурентоспроможність; цільова аудиторія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Дорохов В. А. Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві / В. А. Дорохов, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 130-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dorokhov_Formuvannia_systemy_2015.pdf395,44 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.