Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорохов, В. А.uk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-30T11:01:47Z-
dc.date.available2021-06-30T11:01:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДорохов В. А. Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві / В. А. Дорохов, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 130-131.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectкомунікаційний інструментарійuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleФормування системи маркетингових комунiкацiй на підприємствіuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dorokhov_Formuvannia_systemy_2015.pdf395,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.