Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53320
Title: Організація маркетингового центру
Authors: Поздняковська, О. В.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: реагування; адаптування; адаптивні структури; організаційні структури
Issue Date: 2008
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Поздняковська О. В. Організація маркетингового центру / О. В. Поздняковська, Д. В. Райко // II Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університета "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 25-27 березня 2008 р. : у 3 т. Т. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2008. – С. 42-44.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53320
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pozdniakovska_Orhanizatsiia_marketynhovoho_2008.pdf953,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.