Організація маркетингового центру

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

реагування, адаптування, адаптивні структури, організаційні структури

Бібліографічний опис

Поздняковська О. В. Організація маркетингового центру / О. В. Поздняковська, Д. В. Райко // II Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університета "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 25-27 березня 2008 р. : у 3 т. Т. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2008. – С. 42-44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced