Організація маркетингового центру
Дата
2008
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
реагування, адаптування, адаптивні структури, організаційні структури
Бібліографічний опис
Поздняковська О. В. Організація маркетингового центру / О. В. Поздняковська, Д. В. Райко // II Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університета "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 25-27 березня 2008 р. : у 3 т. Т. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2008. – С. 42-44.