Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53382
Title: Аналітичне забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Єршова, Наталя Юріївна
Keywords: ринки; конкуренти; обсяг продажів; управлінські рішення
Issue Date: 2020
Publisher: Херсонський державний аграрний університет
Citation: Єршова Н. Ю. Аналітичне забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства / Н. Ю. Єршова // Розвиток бухгалтерського обліку, оподаткування і контролю в умовах інтеграційних процесів : зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 22-23 жовтня 2020 р. / орг. ком.: Ю. Є. Кирилов [та ін.]. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 11-12.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53382
Appears in Collections:Кафедра "Бізнес-аналітики, обліку і готельно-ресторанної справи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yershova_Analitychne_zabezpechennia_2020.pdf347,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.