Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53422
Title: Развитие экономических и управленческих положений международных маркетинга нововведений
Authors: Ткачева, Надежда Петровна
Кобелева, Татьяна Александровна
Перерва, Петр Григорьевич
Борзенко, Владимир Иванович
Верютина, Виктория Юрьевна
Keywords: экономика инноваций; международный маркетинг; предприятия; рыночные характеристики
Issue Date: 2021
Citation: Развитие экономических и управленческих положений международных маркетинга нововведений [Электронный ресурс] / Н. П. Ткачева [и др.] // Правова охорона інтелектуальної власності в умовах євроінтеграційних процесів. Т. 2 : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інтернет-міст Київ – Дніпро" ("Управління проектами. Ефективне використання результатів наукових досліджень та об'єктів інтелектуальної власності"), 17 березня 2021 р. / ред. кол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 201-210. – URL: https://drive.google.com/file/d/1I60fsTvrdG0L8I4J6NaBS-MKwkIoGEry/view, вільний (дата звернення 07.07.2021 р.).
Abstract: Доказано, что международный маркетинг – это прежде всего маркетинговая деятельность транснациональных компаний и международных монополий, которая распространяется на зарубежные страны, но также включает работу на внешних рынках мелких и средних предприятий.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53422
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkacheva_Razvitie_ekonomicheskikh_2021.pdf430,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.