Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53423
Title: Формирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынках
Authors: Зозуля, Марина Александровна
Косенко, Александра Петровна
Перерва, Петр Григорьевич
Ткачев, Максим Михайлович
Косенко, Андрей Васильевич
Keywords: целевые клиенты; конкурентоспособные балага; ценность; имидж предприятия; потребительская стоимость; инновационные товары
Issue Date: 2021
Citation: Формирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынках [Электронный ресурс] / М. А. Зозуля [и др.] // Правова охорона інтелектуальної власності в умовах євроінтеграційних процесів. Т. 2 : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інтернет-міст Київ – Дніпро" ("Управління проектами. Ефективне використання результатів наукових досліджень та об'єктів інтелектуальної власності"), 17 березня 2021 р. / ред. кол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 94-100. – URL: https://drive.google.com/file/d/1I60fsTvrdG0L8I4J6NaBS-MKwkIoGEry/view, вільний (дата звернення 07.07.2021 р.).
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53423
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zozulia_Formirovanie_innovatcii.pdf418,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.