Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53423
Назва: Формирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынках
Автори: Зозуля, Марина Александровна
Косенко, Александра Петровна
Перерва, Петр Григорьевич
Ткачев, Максим Михайлович
Косенко, Андрей Васильевич
Ключові слова: целевые клиенты; конкурентоспособные балага; ценность; имидж предприятия; потребительская стоимость; инновационные товары
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Формирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынках [Электронный ресурс] / М. А. Зозуля [и др.] // Правова охорона інтелектуальної власності в умовах євроінтеграційних процесів. Т. 2 : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інтернет-міст Київ – Дніпро" ("Управління проектами. Ефективне використання результатів наукових досліджень та об'єктів інтелектуальної власності"), 17 березня 2021 р. / ред. кол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 94-100. – URL: https://drive.google.com/file/d/1I60fsTvrdG0L8I4J6NaBS-MKwkIoGEry/view, вільний (дата звернення 07.07.2021 р.).
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53423
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zozulia_Formirovanie_innovatcii.pdf418,8 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.