Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467
Название: Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі
Авторы: Грідіна, Аліна Олегівна
Волченко, Анна Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Ключевые слова: конкурентні переваги; туристичні ринки; зелений туризм; попит
Дата публикации: 2021
Издательство: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Библиографическое описание: Грідіна А. О. Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі / А. О. Грідіна, А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 21-23.
Краткий осмотр (реферат): Доведено, що залежно від мети подорожі розрізняють такі туристичні ринки: ринок рекреаційного туризму; ринок зеленого туризму; ринок етнічного туризму; ринок ділового туризму; ринок спортивного туризму; ринок релігійного туризму; ринок екстремального туризму та інші.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467
Располагается в коллекциях:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hridina_Faktory_suchasnoho_marketynhu_2021.pdf907,64 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.