Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет будівництва та архітектури
Анотація
Доведено, що залежно від мети подорожі розрізняють такі туристичні ринки: ринок рекреаційного туризму; ринок зеленого туризму; ринок етнічного туризму; ринок ділового туризму; ринок спортивного туризму; ринок релігійного туризму; ринок екстремального туризму та інші.
Опис
Ключові слова
конкурентні переваги, туристичні ринки, зелений туризм, попит
Бібліографічний опис
Грідіна А. О. Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі / А. О. Грідіна, А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 21-23.