Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467
Назва: Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі
Автори: Грідіна, Аліна Олегівна
Волченко, Анна Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: конкурентні переваги; туристичні ринки; зелений туризм; попит
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Грідіна А. О. Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі / А. О. Грідіна, А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 21-23.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що залежно від мети подорожі розрізняють такі туристичні ринки: ринок рекреаційного туризму; ринок зеленого туризму; ринок етнічного туризму; ринок ділового туризму; ринок спортивного туризму; ринок релігійного туризму; ринок екстремального туризму та інші.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hridina_Faktory_suchasnoho_marketynhu_2021.pdf907,64 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.