Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрідіна, Аліна Олегівнаuk
dc.contributor.authorВолченко, Анна Сергіївнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2021-07-09T09:57:18Z-
dc.date.available2021-07-09T09:57:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГрідіна А. О. Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесі / А. О. Грідіна, А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 21-23.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53467-
dc.description.abstractДоведено, що залежно від мети подорожі розрізняють такі туристичні ринки: ринок рекреаційного туризму; ринок зеленого туризму; ринок етнічного туризму; ринок ділового туризму; ринок спортивного туризму; ринок релігійного туризму; ринок екстремального туризму та інші.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherХарківський національний університет будівництва та архітектуриuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectтуристичні ринкиuk
dc.subjectзелений туризмuk
dc.subjectпопитuk
dc.titleФактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесіuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hridina_Faktory_suchasnoho_marketynhu_2021.pdf907,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.