Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53473
Title: Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу
Authors: Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: туристичні підприємства; послуги; додана вартість; туристичний продукт
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Citation: Приходько Є. Г. Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 99-101.
Abstract: Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53473
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prykhodko_Marketynh_vrazhen_2021.pdf770,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.