Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє.

Опис

Ключові слова

туристичні підприємства, послуги, додана вартість, туристичний продукт

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квітня 2021 р. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 99-101.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced