Впровадження комплексної ділової гри у навчальний процес як шлях розвитку науково-технічної творчості студентів

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті наведені основні методичні положення концепції безперервного впровадження в навчальний процес студентів комплексної ділової гри нового покоління з підтримкою ключових елементів повного життєвого циклу створення конкурентоспроможної наукомісткої продукції. Безперервність впровадження в навчальний процес комплексної ділової гри нового покоління розглядається як нова інноваційна технологія в навчанні студентів.
The essential methodical basics of conception related to complex business games sustainable implementation into educational process of students training is discussed. The proposed complex business games include the support of key elements of full life cycle. The sustainability of new generated complex business games implementation is considered as innovative technique in educational process for students

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, методи активного навчання, ділові ігри, ігрове проектування, методи навчання, навчальний процес

Бібліографічний опис

Впровадження комплексної ділової гри у навчальний процес як шлях розвитку науково-технічної творчості студентів / О. В. Єфімов [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 32. – С. 4-11.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced