Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53620
Title: Исследование факторов современного маркетинга в туристическом бизнесе
Authors: Гридина, Алина Олеговна
Кобелева, Татьяна Александровна
Перерва, Петр Григорьевич
Keywords: туризм; рынок; цена; предприятия
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Citation: Гридина А. О. Исследование факторов современного маркетинга в туристическом бизнесе / А. О. Гридина, Т. А. Кобелева, П. Г. Перерва // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 434-438.
Abstract: Доказано, что механизмом, способным инициировать широкое развитие туристской индустрии, активизировать деятельность в ней, который обеспечивает достижение ее результативности в динамических условиях рыночной конъюнктуры, является внедрение в управленческую практику факторов и методов современного маркетинга.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0001-6618-0380
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53620
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gridina_Issledovanie_faktorov_2021.pdf875,15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.