Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53626
Title: Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину
Authors: Проскурня, Олена Михайлівна
Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна
Носирєв, Олександр Олександрович
Keywords: туристичні фірми; вразливість; криза; послуги
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Citation: Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.
Abstract: Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53626
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proskurnia_Zabezpechennia_iakosti_2021.pdf605,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.