Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.
Опис
Ключові слова
туристичні фірми, вразливість, криза, послуги
Бібліографічний опис
Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.