Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53627
Title: Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі
Authors: Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: економіка вражень; туризм; туристичні послуги; споживач
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Citation: Приходько Є. Г. Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 482-487.
Abstract: В доповіді сформовано характерні особливості вражень споживача, які дозволяють більш чітко відрізнити враження від товару і послуг. Доведено та обгрунтовано переваги маркетингу вражень.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53627
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prykhodko_Vykorystannia_marketynhu_vrazhen_2021.pdf697,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.