Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

В доповіді сформовано характерні особливості вражень споживача, які дозволяють більш чітко відрізнити враження від товару і послуг. Доведено та обгрунтовано переваги маркетингу вражень.

Опис

Ключові слова

економіка вражень, туризм, туристичні послуги, споживач

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 482-487.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced