Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53627
Назва: Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі
Автори: Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: економіка вражень; туризм; туристичні послуги; споживач
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Приходько Є. Г. Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 482-487.
Короткий огляд (реферат): В доповіді сформовано характерні особливості вражень споживача, які дозволяють більш чітко відрізнити враження від товару і послуг. Доведено та обгрунтовано переваги маркетингу вражень.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53627
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prykhodko_Vykorystannia_marketynhu_vrazhen_2021.pdf697,82 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.