Задоволення потреб споживача - складова діяльності інтегрованої системи управління підприємством

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка, ринок, інформаційні технології, потреби споживача, продукція, імідж підприємства

Бібліографічний опис

Горбунов М. П. Задоволення потреб споживача - складова діяльності інтегрованої системи управління підприємством / М. П. Горбунов, О. М. Яценко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-29 листопада 2018 р. / наук. ред.: В. А. Міщенко, О. С. Другова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Планета-Прінт, 2018. – С. 5-6.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced