Публікація:
Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.

Опис

Бібліографічний опис

Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – 39 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53799.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в