Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.

Опис

Ключові слова

конспект лекцій, менеджмент, маркетинг, конкуренція, економіка, міжнародний ринок

Бібліографічний опис

Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – 39 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53799.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced