Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53851
Title: Дослідження конкурентоспроможності сектору подорожей та туризму в Україні
Other Titles: Research of competitiveness to the travel and tourism sector in Ukraine
Authors: Мірошник, Марія Володимирівна
Кітченко, Олена Миколаївна
Лучна, Єлизавета Олексіївна
Keywords: туристичні послуги; індекс конкурентоспроможності; підприємницька діяльність; економіка; competitiveness index; tourism sector; tourist service
Issue Date: 2017
Publisher: Global Science Center LP
Citation: Мірошник М. В. Дослідження конкурентоспроможності сектору подорожей та туризму в Україні / М. В. Мірошник, О. М. Кітченко, Є. О. Лучна // Sciences of Europe. – 2017. – Vol. 4, No. 20 (20). – С. 27-32.
Abstract: Туристичний ринок є одним з ефективних видів комерційної діяльності будь-якої країни світу, тому його активізація послужить підвищенню іміджу конкурентоспроможності країни на світовому рівні в секторі подорожей і туризму (The Travel & Tourism Competitiveness Index, TTCI). В статті розглянуто загальні тенденції розвитку сектору туризму на світовому рівні , визначені ТОП-10 країн-лідерів та означені перспективи росту TTCI до 2020 року. Метою роботи стало дослідження теоретичних положень щодо визначення індексу загальної конкурентоспроможності країни у сфері подорожей та туризму. Деталізовано, що для оцінки конкурентоспроможності країни на світовому туристичного ринку застосовується спеціальна система оцінок, яка дозволяє визначати загальний індекс конкурентоспроможності країн світу в секторі подорожей та туризму. Встановлено, що найвищий рейтинг України зафіксовано у 2013 році – 76 місце серед 140 країн, найнижчі у 2011р. – 85 місце серед 139 країн та у 2017 р. – 85 серед 136 країн, а у 2015 дослідження країни взагалі не проводилось. Деталізовано основні напрями для підвищення ключових конкурентних переваг Україні, реалізація яких виступить у якості додаткових можливостей як для регіональних органів влади, так й для підприємницьких структур, які функціонують на ринку Т&Т.
The tourism market is one of the most effective types of commercial activity in any country of the world, therefore its activation will serve to enhance the image of the country's competitiveness at the world level in the travel and tourism sector (The Travel & Tourism Competitiveness Index, TTCI). In the article general tendencies of development of tourism sector at the world level are considered, TOP-10 of the leading countries are defined and prospects of growth of TTCI till 2020 are designated. The aim of the work was to study theoretical provisions for determining the index of the country's overall competitiveness in travel and tourism. It is specified that to assess the country's competitiveness in the world tourism market, a special rating system is applied, which allows to determine the overall competitiveness index of the countries of the world in the travel and tourism sector. It is established that Ukraine's high rating is fixed in 2013 - 76th among 140 countries, low in 2011. - 85th place among 139 countries and in 2017 - 85 among 136 countries, and in 2015 the country was not surveyed at all. The main directions for increasing the key competitive advantages of Ukraine are detailed, the implementation of which will act as additional opportunities for both regional authorities and business structures operating in the T&T market.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53851
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SE_2017_4_20_Miroshnyk_Doslidzhennia.pdf739,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.