Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнкович, Ганна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorБілецький, Володимир Стефановичuk
dc.contributor.authorОнкович, Артем Дмитровичuk
dc.contributor.authorБілецький, В. В.uk
dc.date.accessioned2021-08-16T11:14:35Z-
dc.date.available2021-08-16T11:14:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМедіадидактика: аналіз фахової освітньо-наукової спільноти мережі Фейсбук (на прикладі нафтогазової інженерії) / Г. В. Онкович [та ін.] // PR и СМИ в Казахстане = Қазақстандағы PR және БАҚ: ғылыми еңбектер жинағы : сб. науч. тр. / сост. и гл. ред. Л. С. Ахметова. – Алматы : КазНУ им. Аль-Фараби, 2021. – Вып. 21. – С. 28-40.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53888-
dc.description.abstractПрофесійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т.ч. – –в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття "медіадидактика". Нині воно стало "парасольковим". У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"" здійснено комп’ютерний контент–аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент–аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком "Нафтогазова інженерія та технології" на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.uk
dc.description.abstractProfessionally oriented media education in recent decades is actively developing in a number of countries, including – -in Ukraine. Technologies for the use of mass communication texts for educational purposes are united by the concept of "media didactics". Now it has become "umbrella". The article analyzes the development of professionally oriented media didactics of higher education, the existing domestic experience of technical and technological blog didactics in oil and gas engineering. On the example of the Facebook resource "Education in the specialty" Oil and Gas Engineering and Technology"" computer content analysis of professional blogs on oil and gas engineering, techniques and methods of using engineering blog didactics in the educational process to develop media competence. Information on the experience of using professional blogs on oil and gas business in the social network has been put into scientific circulation. Based on computer content analysis, data on the effectiveness of domestic blogs on oil and gas education are presented. Specific information on the practice of creating and using professional oil and gas blogs on Facebook is also provided. The geography of users of the professional blogosphere, parameters of their activity, time measurements of information request, activity of users by age categories are shown. The conclusion is made about the need to form a scientific and educational center in the field of "Oil and Gas Engineering and Technology" in Eastern Ukraine, as well as the feasibility of accreditation of this specialty in the universities of Kiev.en
dc.language.isouk-
dc.publisherКазахский национальный университет им. Аль-Фарабиru
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectпедагогічна блогодидактикаuk
dc.subjectкомп'ютерний контент–аналізuk
dc.subjectінженерна блогодидактикаuk
dc.subjectsocial networken
dc.subjectFacebooken
dc.subjectblogen
dc.subjecteducational spaceen
dc.subjectmedia educational technologyen
dc.subjectmedia didacticsen
dc.subjectprofessionally-oriented media educationen
dc.subjectpedagogical blog didacticsen
dc.subjectengineering blog didacticsen
dc.subjectcomputer content analysisen
dc.titleМедіадидактика: аналіз фахової освітньо-наукової спільноти мережі Фейсбук (на прикладі нафтогазової інженерії)uk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-9493-9104-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2936-9680-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2241-3714-
Appears in Collections:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sbornik_nauch_trudov_2021_21_Onkovych_Mediadydaktyka.pdf570,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.