Increasing marketing activity of hotel and restaurant business enterprises as a basis for the development of the tourism industry

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ПП "Ліра ЛТД"
Дніпровський національний університет ім. О. Гончара

Анотація

Modern views on the role and importance of partnership marketing are the basis for the effective strategyormation for the competitiveness of the hotel and restaurant industry and the tourism business in a crisis time of the tourism industry due to the coronavirus pandemic and the effect of restrictive measures. The presented article is aimed at the using modern analytical and methodological tools for assessing the competitive status and marketing activity of the hotel and restaurant enterprises and tourism business in the context of applying the principles of marketing partnerships and its implementation in practice of tourism. The purpose of the article is to develop and implement a model of resource-activity potential management and the formation of a competitive status of hotel and restaurant business enterprises and the development of tourism industry based on marketing of affiliate relations. With the help of the factor analysis it is formed the components and indicators of competitive status of the hotel and restaurant enterprises and tourism business, emphasizing the importance of marketing activity in the field of the service promotion and partnership with stakeholders as a reflection of mobilization and the full use of marketing potential.This methodical approach to assessing the level of competitive status of the enterprises of hotel and restaurant industry and tourism business in the context of the resource and activity support on the implementing principles of the concept of marketing partnerships is proposed. It is established that enterprises have unstable dynamics of the integrated indicator of resource potential and activity, which indicates a lack of attention from managers and managers of the hotel and restaurant business to the formation of partnerships with stakeholders on a long-term basis. The results of the impact modeling of the marketing activity of the hotel and restaurant enterprises and tourism business on the level of their competitive status allowed to propose the measures of managerial influence aimed at solving the problem of increasing competitive status in the difficult conditions of the tourism industry. The practical value is the formation and implementation of the activities aimed at the establishing long-term partnerships with stakeholders in order to form a competitive status of the hotel and restaurant industry and tourism business.
Сучасні погляди на роль та значення маркетингу партнерських відноси слугують основою для формування ефективної стратегії конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу в умовах кризи туристичної галузі через пандемію коронавірусу та дію обмежувальних заходів. Представлена стаття спрямована на використання сучасного аналітико-методичного інструментарію оцінювання конкурентного статусу та маркетингової активності підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу в контексті реалізації принципів маркетингу партнерських відносин та його впровадженні в практичну діяльність представників туристичної сфери. Метою статті є розробка та впровадження моделі управління ресурсно-діяльнісним потенціалом та формування конкурентного статусу підприємств готельно-ресторанного бізнесу та розвиток індустрії туризму на засадах маркетингу партнерських відносин. За допомогою факторного аналізу сформовано складові та показники оцінки конкурентного статусу підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу, що акцентують увагу на важливості маркетингової активності в сфері просування послуг та реалізації партнерських відносин зі стейкхолдерами як відображення результату мобілізації та повноцінного використання маркетингового потенціалу підприємств. Запропоновано методичний підхід до оцінювання рівня конкурентного статусу підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу в контексті ресурсно-діяльнісного забезпечення на принципах реалізації концепції маркетингу партнерських відносин. Встановлено, що підприємства мають нестабільну динаміку інтегрального показника ресурсно-діяльнісного потенціалу та активності, що свідчить про недостатню увагу з боку керівників та менеджерів представників готельно-ресторанного бізнесу до формування партнерських відносин зі стейкхолдерами на довгостроковій основі. Результати моделювання впливу маркетингової активності підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу на рівень їх конкурентного статусу дозволили запропоновувати заходи управлінського впливу, спрямовані на вирішення завдання підвищення конкурентного статусу в складних умовах функціонування туристичної галузі. Практична цінність полягає у формуванні та реалізації заходів, спрямованих на встановлення довгострокових партнерських відносин зі стейкхолдерами з метою формування конкурентного статусу підприємств готельно-ресторанного господарства та туристичного бізнесу.

Опис

Ключові слова

partnership marketing, tourism, restaurant business, hotel business, tourism business, competitive potential, туристичний бізнес, конкурентний потенціал, маркетинг, партнерські відносини

Бібліографічний опис

Increasing marketing activity of hotel and restaurant business enterprises as a basis for the development of the tourism industry / N. V. Kuzmynchuk [et al.] // Journal of geology, geography and geoecology. – 2021. – Vol. 30, No. 2. – P. 306-314.