Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53957
Title: Глобальний бренд у міжнародній комунікації
Authors: Брінь, Павло Володимирович
Меченкова, Наталія Михайлівна
Keywords: транснаціональні корпорації; брендинг; імідж; тестування; навчання; геймерізація
Issue Date: 2021
Publisher: Студцентр
Citation: Брінь П. В. Глобальний бренд у міжнародній комунікації / П. В. Брінь, Н. М. Меченкова // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний : Міжнар. кол. монографія / ред. Є. В. Ромата ; Ін-т журн-ки Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка [та ін.]. – Київ : Студцентр, 2021. – С. 138-146.
ORCID: orcid.org/ 0000-0001-7374-3727
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53957
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brin_Hlobalnyi_brend_2021.pdf356,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.