Глобальний бренд у міжнародній комунікації

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Студцентр

Анотація

Опис

Ключові слова

транснаціональні корпорації, брендинг, імідж, тестування, навчання, геймерізація

Бібліографічний опис

Брінь П. В. Глобальний бренд у міжнародній комунікації / П. В. Брінь, Н. М. Меченкова // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний : Міжнар. кол. монографія / ред. Є. В. Ромата ; Ін-т журн-ки Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка [та ін.]. – Київ : Студцентр, 2021. – С. 138-146.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced