Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння" : [941] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдувач кафедри - Пильов Володимир Олександрович. Кафедра двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) заснована у 1930 році. З 1980року вона є базовою серед українських вузів з моторобудування. За час існування кафедра підготувала понад 4000 випускників. Сьогодні на кафедрі навчається більше 200 студентів. Обсяг ліцензійного набору є одним з найбільших в університеті. Кафедра входить до складу факультету "Транспортного машинобудування". Завідує кафедрою проректор університету з наукової роботи, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, академік Академії Вищої школи України, лауреат Нагороди Ярослава Мудрого, доктор технічних наук професор Марченко Андрій Петрович. На кафедрі працює 31 співробітник, серед яких 5 докторів технічних наук, 14кандидатів технічних наук, чотири співробітника мають звання професора, 8 – звання доцента. Серед викладачів кафедри 3 лауреата Державної премії України, 2лауреата премії Кабінету міністрів. Кафедра двигунів внутрішнього згоряння НТУ «ХПІ» готує фахівців за відповідною спеціальністю для виробничо-технічної, проектно-конструкторської,організаційно-керівної, а також науково-дослідної та педагогічної діяльності, в напрямах розробки, виробництва, передпродажної підготовки, експлуатації та ремонту усіх типів ДВЗ. На кафедрі існує дві спеціалізації: конструювання та виробництво двигунів внутрішнього згоряння; експлуатація, діагностування та організація ремонту двигунів внутрішнього згоряння. Випускникам надається кваліфікація: на рівні бакалавра – бакалавр машинобудування; на рівні спеціаліста –інженер-машинобудівник; на рівні магістра – професіонал в галузі. Навчальними планами підготовки студентів передбачено викладання понад 40спеціальних дисциплін, у тому числі «Теоретичні основи теплотехніки», «Теорія ДВЗ», «Палива, мастила та охолоджуючі рідини», «Перспективні конструкції двигунів»,«Інформаційні технології та САПР ДВЗ», «Сучасні проблеми і методи математичного та комп'ютерного моделювання», «Прогресивні технології виготовлення ДВЗ», «Випробування ДВЗ», «Сучасні системи керування та засоби діагностики ДВЗ», «Особливості експлуатації і ремонту сучасних ДВЗ», «Екологічність ДВЗ», «Енергозбереження в ДВЗ», «Менеджмент організацій з експлуатації і ремонту ДВЗ», «Інтелектуальна власність». Навчання ведеться відповідно до новітніх тенденцій розвитку світового моторобудування. Фахівці кафедри самостійно розробляють та впроваджують в учбовий процес оригінальні методики навчання. Вони орієнтовані на рівень підготовки абітурієнтів сучасної середньої школи та націлені на активізацію творчої діяльності студентів. Розроблені методики неодноразово доповідались на методичних конференціях, у тому числі в МДТУ ім. Баумана, Москва, Росія. Для забезпечення навчального процесу фахівцями кафедри постійно видаються та перевидаються підручники,монографії, різноманітна методична література. Зокрема на кафедрі видано унікальний шеститомний підручник «Двигуни внутрішнього згоряння», який удостоєний високої нагороди – Державної премії України. Кафедра має унікальну матеріально-технічну базу. Загальна площа кафедри близько 1700 кв. метрів. Вона включає аудиторії технічних засобів навчання, клас ЕОМ, лабораторії вимірів і паливної апаратури,два зали з 16 моторними стендами, де встановлено двигуни мінітехніки, автомобільні,тракторні, танкові, інші спеціальні двигуни, відсіки тепловозного та суднового двигунів. При КП «Харківське конструкторське бюро з двигунобудування» заводу ім. Малишева діє філія кафедри. Студенти кафедри щорічно беруть участь та займають призові місця на Всеукраїнських конкурсах і олімпіадах. Вони неодноразово відмічались нагородами на Міжнародному конкурсі «Будущие асы компьютерного3D-моделирования», що проводиться компанією АСКОН м. С-т. Петербург, Росія. Щорічно студенти кафедри отримують патенти на власні винаходи. Кафедра пишається своїми видатними випускниками. Серед яких 7 завідувачів кафедр НТУ «ХПІ» та інших ВНЗ України, 20 генеральних конструкторів та керівників провідних підприємств України та СНД. Випускники працевлаштовуються на заводах, в конструкторських бюро, науково-дослідних інститутах, в салонах з продажу автотехніки, на автобазах, СТО, машино-тракторних станціях, залізниці, а також на морських і річкових суднах, об’єктах стаціонарної енергетики, підприємствах з добичі та транспортування нафти та газу. Випускникам кафедри, які виказали здібності до науково-дослідної діяльності надається можливість продовжити навчання у аспірантурі. Науковi напрямки Основні наукові напрямки, за якими у теперішній час плідно працюють студенти, аспіранти, докторанти та науково-педагогічні співробітники кафедри спрямовані на дослідження та поліпшення процесів сумішоутворення і згоряння двигунів, покращення екологічних і економічних показників, забезпечення використання альтернативних палив та багатопаливності; підвищення ресурсних характеристик ДВЗ, використання перспективних матеріалів і технологій; розробку САПР, нових методик,математичних моделей, програмного забезпечення. Очолюють наукові напрямки професори А.П. Марченко, В.О. Пильов, В.Г.Дяченко, І.В. Парсаданов. На базі кафедри ДВЗ діє Спеціалізована вчена рада по захисту докторських і кандидатських дисертацій за спеціальністю 05.05.03 – теплові двигуни. На кафедрі захищено 140 кандидатських та 20 докторських дисертацій. Кафедра видає Всеукраїнський науково-технічний журнал «Двигуни внутрішнього згоряння», в якому співробітничають найвідоміші фахівці з теплових двигунів України і зарубіжжя. Вчені кафедри беруть активну участь в Міжнародних конференціях в Україні,Росії, Литві, Німеччині. Кафедра є співзасновником і організатором щорічного Міжнародного конгресу двигунобудівників. Кафедра підтримує зв’язки з інтеграції наукових досліджень, учбових програм, обмінів викладачами, студентами з Московським державним технічним університетом ім. Н.Е. Баумана (Росія),Празьким технічним університетом (Чехія), з політехнічним університетом м.Кельці (Польща); з університетом Грин-Бей штату Вісконсін (США), з Клайпедським університетом (Литва). Випускаючi спецiaльностi Двигуни внутрішнього згоряння<\p>

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 941
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2018Обгрунтування доцільності використання способу прискореного виміру твердих частинок з відпрацьованими газами тепловозівКаслін, Олександр Ігорович
2018Расчет утечки газов в ДВС при динамической модели функционирования поршневых колецЗаренбин, Владимир Георгиевич; Колесникова, Татьяна Николаевна
2018Метрологические характеристики регистрации высокого давления в системах топливоподачи дизелей с применением комбинированного датчикаЯковенко, Анатолий Юрьевич
2017Удосконалення методики прогнозування ресурсної міцності поршнів в САПРАріан, Расул
2017Дослідження аеродинамічних характеристик випускних каналів дизеля 4ЧН12/14Білик, Сергій Юрійович; Сінческул, Олександр Леонідович; Васильєв, М. І.
2018Оптимізація теплового стану циліндрової гільзи середньообертового суднового дизеляТриньов, Олександр Володимирович; Бугайцов, Руслан Юрійович
2018Підвищення ефективності ДВЗ малотоннажних суден застосуванням добавок синтез-газуТкач, Михайло Романович; Тимошевський, Борис Георгійович; Митрофанов, Олександр Сергійович; Познанський, Андрій Станіславович; Проскурін, Аркадій Юрійович
2018Комбіновані структури з двома матрицями на основі титанової губки в литті чавунних деталей ДВЗСлучак, Олександр Ігорович
2018Effectiveness evaluation of the measuring system with a microtunnel MUKT-2 for ecological diagnosis of diesel locomotivesPolivyanchuk, A. P.; Kaslin, O. I.; Skuridina, O. O.
2018Эффект внутрицилиндрового катализа в дизеляхПарсаданов, Игорь Владимирович; Строков, Александр Петрович; Рыкова, Инна Витальевна
2018Расчёт процесса теплоотдачи в дизельном двигателе типа Д-100 с использованием известных α-формулНгуен, Ван Зионг; Белогуб, Александр Витальевич
2018Вплив виду керуючих функцій нестаціонарної задачі теплопровідності на ресурсну міцність поршняМордвінцева, Ірина Олескандрівна; Зозуля, Андрій Миколайович; Пильов, Володимир Олександрович; Аріан, Расул
2017Нові методи дискретно-континуального зміцнення високонавантажених деталей машинКравченко, Сергій Олександрович; Шеремет, В. М.; Ткачук, Микола Анатолійович; Веретельник, Олег Вікторович; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
2018Розрахункова оцінка тепловідведення до навколишнього середовища теплоносіями системи охолодження ДВЗМарченко, Андрій Петрович; Федоров, Андрій Юрійович; Ліньков, Олег Юрійович
2018Разработка электронной системы управления газовыми ДВС, переоборудованными на базе транспортных дизелей для работы на сжиженном нефтяном газеКовалёв, Сергей Александрович
2018Evaporation of binary ethanol-butanol mixture dropletsKopiyka, O. K.; Olifirenko, Yu. O.; Kalinchak, V. V.; Darakov, D. S.; Fudulei, T. O.; Raslavičius, L.
2018Определение углов открытия и закрытия газовых клапанов при организации внутреннего смесеобразования в судовых малооборотных газодизельных двигателяхБелоусов, Евгений Викторович; Грицук, Игорь Валерьевич; Вербовський, Валерий Степанович
2017Розробка конструкції складеного поршня для двотактного дизеля типу Д100Ліньков, Олег Юрійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Коринкевич, А. С.
2017Експериментальне дослідження температурного стану поршня в перехідних процесах навантаження дизеляМордвінцева, Ірина Олександрівна; Клименко, Олександр Миколайович; Кравченко, Сергій Сергійович; Пильов, Володимир Олександрович
2017Дослідження робочого процесу і динаміки кривошипно-шатунного механізму стаціонарного двигуна 11ГД100М із системою відключення циклівОсетров, Олександр Олександрович; Яровий, В. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 941